Publicat de: lumealuialin | Noiembrie 15, 2009

Atunci când atingi imposibilul …

Fiecare, în viaţa aceasta, vedem cam bicolor… vedem lucruri posibile şi lucruri imposibile , vedem lucruri realizabile şi lucruri nerealizabile. Totusi fiecare dintre noi avem în mintea noastră dorinţa acesta de a atinge imposibilul , de a cauta să “materializăm” imposibilul , să il atingem cu orice preţ.

Isus-lumina-lumii Ne uităm la marii oameni din societatea prezentă , trecută şi ne transpunem şi pe noi ca posibili oamenii care în viitor vom atinge acel imposibil din viaţa, care ne va face să devenim mari. Tot timpul visăm , tot timpul simţim , tot timpul ne gândim ce bine ar fi dacă …. ne uităm cu jind la cei de pe prima scenă, ne uităm cu ochi bulbucaţi la cei ce sunt în prima filă , cei ce sunt în vârf… însă ceea ce de multe ori refuzăm să vedem este ceea ce este în spatele unui om din vârf … unde sunt alte sute de oameni care formează baza fără de care vârful nu ar exista şi sunt de mii de ori mai importanţi decât acesta.

Începem să “venerăm” să apreciem un om fără să căutăm să întelegem că inainate de toate este un om şi că în spatele acestui om , este un Dumnezeu care formează baza.  Scriem cărţi despre oamenii mari, scriem poezi despre oamenii puternici , scriem interviuri şi articole despre oamenii care ne-au impresionat… ce mă întreb eu este dacă mai avem timp să mai scriem despre Dumnezeul care formează baza şi despre noi inşine.

Mai mult decât atât sunt sigur că ne lăudăm cu astfel de oameni, ne lăudăm cu ce au făcut ei, cu ce sunt ei, autointitulându-ne prieteni lor. Ajungem să ne lăudăm cu Dumnezeul lor, cu credinţa lor , dar uităm să ne laudăm cu credinţa noastră, cu Dumnezeul nostru personal. (Oare de ce? Nu avem?) .

Trăim viaţa lor în viaţa noastră, crezând că astfel vom atinge imposibilul, ne-am poziţionat în modestia noastră falsă în categoria OAMENI OBISNUIŢI, normali, ne-am autolimitat şi nu vedem că tocmai aici este farmecul credinţei în Isus Hristos, care ne postează în categoria oamenilor  “Anormali” oameni care văd prin ochii credinţei imposibilul posibil… crudul adevăr este că imposibilul se atinge atunci când în tot acest tablou te incluzi şi pe tine cu bune, cu rele, cu defecte si cu lucruri minunate, dar si pe Isus Hristos.

M-am uitat la Dumnezeu şi Dumnezeu mi-a spus ce pot fi, şi unde mă vrea , EL a lucrat şi lucreză şi ştiu că misiunea cu mine personal o va finaliza până în ziua veşniciei Lui. Dacă este ceva foarte important de reţinut este că doar atunci poţi atinge imposibilul când incluzi în tabloul dorinţelor tale, pe Dumnezeul Tău Personal, pe Isus Hristos  şi pe tine ca om prin care El să poata lucra… altfel vei ramane acelasi om care va privi cu jind la alţi.

Azi sunt bucuros, pe culmi înalte dar mâine pot fi  jos la pământ, de aceea vreau să îmi amintesc  că ziua de azi mi-a fost încredinţată ca să mă ridic şi să strig, indiferent de starea mea, că MÂNTUITORUL  MEU PERSONAL (Isus Hristos) a făcut imposibilul din viaţa mea … posibil… si acum văd mai clar ca niciodată ce mare , minunat , iubitor, puternic Dumnezeu am!!!!

Azi este Duminică… şi vreau să îţi amintesc că dacă trăieşti este har şi dacă este har înseamnă că Isus te iubeşte şi vrea ca tu împreună cu El să atingi imposibilul din viaţa ta!!!  Azi lauda-te cu Dumnezeul Tău personal, nu cu al altuia…

Responses

  1. Alin, mi-a plăcut ce ai zis despre faptul că în spatele oamenilor care sunt în vârf există întotdeauna oamenii de la bază, care susţin şi formează piramida. Întotdeauna astfel de oameni mi s-au părut mai interesanţi de înţeles şi de cunoscut.
    Ce te poate face să fii unul din oamenii care chiar dacă ţi se oferă şansa scenei, preferi să rămâi în spate, pentru că ştii că acolo e nevoie de tine, lucrul mi pe care îl fac conteaztă, şi îl faci cât poţi de bine?
    Ca să nu te copleşească invidia sau dorinţa de putere cred că trebuie să ai rădăcinile bine înfipte în Dumnezeu. De la El să aştepţi ‘aplauzele’, încurajările şi puterea. Să-şi fie deajunsă aprecierea Lui… Mare lucru…
    Domnul să ne facă astfel de oameni!


Lasă un răspuns

Categorii

