Publicat de: lumealuialin | Decembrie 26, 2009

LA MULȚI ANI !!!

 
 
La mulți ani cu sănătate 
Anul astă au fost de toate, 
Fie bune, fie rele 
Fie ce-a rămas din ele.  
 
Am fost trist, am fost și vesel 
Am fost hotărât și indecis,  
Am fost dat și la o parte … dar din toate,  
Astăzi eu sunt fericit .
   
Fericit că pot să văd 
În ajun de anul nou 
 Tot ce Domnul a făcut  
 Minunat prin Harul Său. 
  
 Nu pot zice mai nimic  
Atât sunt de uimit!!!  
Niciodată n-am crezut  
Că atât pot fi iubit.
  
  Anul ce-a trecut în goană  
A adus cu el și spaimă  
Spaima cuibarită-n suflet,  
Si purtată cu mahramă!  
 
 DAR…  
Ce-aș putea eu să-mi doresc  
De la anul ce-o să vină?  
Să-mi doresc o casă mare  
Sau o vilă cu piscină?  
Să-mi doresc chiar sănătate  
Să-mi doresc putere-n toate ?  
Să-mi doresc și o soție!? 😀  
De la anul ce-o sa vie…  
 
GATA! Știu…  
Imi doresc maturitate  
Îmi doresc chiar hotărâre  
Îmi doresc credință mare  
Și pe Domnul lângă mine!!  
 
IAR PENTRU VOI…  
Așadar și prin urmare  
Acum, urmează o urare,  
Să aveți parte de detoate,  
Să aveți parte de bucate ,  
Să aveți tot ce vă doriți,  
Să fiți mult mai împliniți,  
Să rămâneți tari în Domnul ,  
Cu credința mereu vie  
Să aveți pace-n inimioară  
 Și mintea mereu vie.  
 

                       LA MULȚI ANI CU DOMNUL!!!!  

                      Vreau să multumesc din inimă celor ce au fost lângă mine în 2009, vreau să multumesc tuturor celor ce au avut și au un impact, după voia Domnului, în viata mea, multumesc celor ce m-au încurajat în momente de suferință și mi-au deschis ochi să văd realitatea, multumesc celor ce m-au susținut în toate proiectele pe care anul acesta le-am realizat cu ajutorul lui Dumnezeu și multumesc lui DUMNEZEU PENTRU FIECARE DINTRE VOI!!! 
 
SERGIU & DELIA GHERGHEL- un frate si o sora de nadejde Domnul să vă rasplatească:) 
 
MIHAI & DANA CURUȚIU- multumesc că ați fost lânga mine când am avut nevoie de înțelegere. 

RADU & LUMINIȚA CIOLOCA – sfătuitori minunați „oamenii de la balcon”    

ADRIAN TĂMAȘ- un păstor și prieten minunat  

ANDREEA SZABADI
  
TABITA OLTEAN
  
CÂMPEAN RALUCA  
 
ROTAR SIMONA                       

 NELI HURDUCAȘ                 pentru prietenia voastră acordată cu căldură în 2009  

CIPRI BUZEA                                 

CIRE & TANIA   

 TORJE BETY

CIPRI DUMA 
   
GRUPULUI TOGHEDER TO BECOME BETTER – pentru rugăciunile înălțate și dragostea arătată!!!     
LA MULȚI ANI PRIETENI DRAGI și fie ca 2010 să vă  aducă din partea Domnului multe binecuvantări pe toate planurile.    

GOD BLESS YOU ALL    

   

   

 

Responses

  1. Din ce in ce mai poet, bravo, sunt mandra de tine 😛
    si noi iti multumim tie, eu cel putin pentru ca ne-ai impartasit si din experienta pe care ai avut-o din misiuni, pt faptul ca esti un lider bun in grupul nostru, pentru lucrarea care s-a facut de Craciun si iti doresc ca Domnul sa iti dea intepeciune si credinta mai mare in fiecare zi, sa te faca in fiecare zi o lumina pentru cei din jurul tau. GBU 🙂

  2. multumesc ca ne-asi dat voie sa fim partasi la experientele tale in Domnul. esti un prieten de nadejde si fie ca Domnul sa-ti implineasca toate dorintele in acest an. fie ca in noul an sa nu ai nici un mom de regert ca ai fi putut face mai mult.
    abia astept noi provocari pe care le aduci in gurp.


Lasă un răspuns

Categorii

