Publicat de: lumealuialin | Februarie 28, 2010

CINE ESTE PENTRU TINE ISUS?

       O întrebare mult prea ușoară pentru un popor creștin nu ? dar totuș o  întrebare mult prea “demodată “ pentru lumea modernă în care trăim nu ți se pare ?

      Daca aș întreba cine este pentru tine Michael  Jackson ,Russel Crow,  Arnold , Usher, Britney Spears sau alte nume celebre poate aș fi mai actual și  probabil , că ai putea să spui simplu și concis sunt “idoli mei” sunt cei cu care am crescut și cei pe care îi iubesc , îmi place de ei cum joacă în filme  sau cântă, ce n-aș da să fiu ca ei !!!

          Dar când vine vorba de ISUS HRISTOS (acest  „om din nazaret” )… cine este EL  pentru tine?

Te provoc să raspunzi la acesta întrebare printr-un comentariu (fara rusine) … hai îndrăznește oferă un răspuns indiferent cine ești sau ce crezi … sau nu ai un raspuns?!!!

 CINE ESTE ISUS HRISTOS PENTRU TINE?

Responses

  1. O primavara frumoasa frate, ai ceva de ridicat de la mine 🙂 intra pe blogul meu sa iti ridici premiul 🙂

  2. Îl caut . Încă îl mai caut . Aş putea să-ţi răspund în toate felurile … citându-ţi din Biblie , din literatura patristică şi teologică , din literatura profană ori din artă , as putea pomeni propriile mele experienţe … dar la ce bun ? – când îţi ştiu atât de bine răspunsurile … Am crescut în aceeaşi biserică doar … iar modul cum îţi formulezi întrebarea conţine-n sine cartea identităţii tale … Iar eu , un simplu păcătos , te compătimesc …

    • MA bucur de comentariul tau, ma bucur de compatimirea pe care mi-o oferi ma bucur de fatul ca ai fost sincer!!!!! Astept cu interes sa cunosc experientele tale proprii, si m-as bucura sa aflu mai mult despre tine tinand cont ca am crescut in aceeasi biserica 🙂 si nici nu ne-am cunoscut… cu deosebit respect alin


Lasă un răspuns

Categorii

